fredag 25 juli 2008

Intermountain kommer med Cab-Forward i N

Jag satt just och gick igenom bilder från senaste NMRA conventet i USA och hittade en del roligt, vissa saker hade vi rapporterat om här tidigare, men lite var nytt!

Det som jag gick igång på ordentligt var Intermountains "Cab-Forward", det blir definitivt att utöka samlingen av ånglok i N-skala, detta är helt klart ett av mina favoritlok! Nu hoppas jag bara på en PRR T-1 Duplex...

Athearn presenterade några häftiga bussar som kommer i N-skala (och HO), de blir mycket trevliga på en lite äldre US anläggning.

För HO rallare så finns nu Rapido Trains modell av "Turbotrain" ute, gillar man motorvagnståg så är denna nsätan ett måste (Tur jag inte kör i HO, motorvagnståg åker jag nästan alltid dit på...)

Bara några blänkare som jag fastnade för, jag blev mest till mig över Cab-Forwarden...

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: