måndag 1 september 2008

Hektisk tid...

Nu håller vi på med butiksombyggnad, vi har lite leveranser som måste göras, digitaliseringar m.m. Tiden rinner iväg fort...

Den sista veckan eller två har varit oerhört hektisk och vi hinner just nu inte riktigt med att göra att så snabbt som vi vill, därför denna lilla "blänkare" om att vi nu är sena. I takt med att man lägger mer tid på Nmodell så växer kraven hemifrån om att man måste "se om sitt hus" lite och inte bara "leka"... Det är en helt rimlig begäran så jag har lagt ut min tillgängliga till ungefär 50/50 mellan Nmodell och "hemma". Detta ger ju även att allt tar ungefär dubbelt så lång tid som man planerat (tidsoptimist? Jo jo...). Jag hoppas ni har överseende med detta och att vi är ikapp nu under veckan.

En ursäkt till alla er som väntar och har fått vänta, men jag hoppas ni godtar min förklaring!

Butiken är "en städning" bort från att bli riktigt presentabel, sen måste varorna sorteras upp enligt det system som jag har planerat. Men det känns bra, som en besökare sa: "Nu ser det ut som en riktig butik!". Det tycker jag med... Vi har vår första "mjuköppning" i morgon, tisdag 2/9, och en riktig "Grand Opening" blir det lite längre fram.

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: