onsdag 3 september 2008

Första dagen med öppen butik!

Nu har vi haft en "officiell" dag med öppet i butiken och det var riktigt trevligt, det kom en hel del folk och detta kommer att bli riktigt bra, det känner jag på mig!

Tiden att få allt till en rejäl "grand opening" fanns inte så första kunden fick stå ut med att jag "flög runt" och städade lite. Jag fick väl skapligt ordning precis innan vi stängde...
Det "Tågbord" som finns mitt i lokalen är också lite dåligt utrustat ännu men vi kunde ändå göra lite provkörnignar på det. Tanken är att det ska finnas några provrundor i N och HO och förhoppningsvis även lite material som visar digitaltekniken. Som vanligt får man allt för många ideer och vill göra för mycket när man planerar en MJ anläggning, hur liten eller enkel den än är eller ska vara...

Vi har fortfarande arbete kvar att göra i butiken, främst att sortera upp och få någon sorts logisk ordning bland alla artiklar. Så fort vi har fått butiken till det vi vill att den ska representera så kommer en lite mer officiell öppning, som kanske mister lite av sin glans i och med att vi har tjuvstartat men lite festligheter ska vi nog hitta på till denna "Grand opening"! Framtill dessa så är ni varmt välkomna till vår butik enligt tiderna till höger här i bloggen!

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: