onsdag 21 december 2011

Mer Trä-D

I nätbutiken börjar Trä-D ta slut, men var lugna, det finns ytterlgiare några till i lager...

Lagersaldot återspeglar de kompletta Trä-D som jag har gjort klara, jag kommer att lägga upp återstående inom kort, måste bara plocka ihop byggsatserna till dessa.

Jag har också fått in några rapporter om dels dåliga kåpor och även lite halvdant gjutna ljusledare. Självklart ersätts dåliga och defekta bitar med nya. Hör av er så får vi snacka och bedöma bristerna och sen löser vi problemet. Syftet med byggsatsen är att alla ska kunna bygga sig en trevlig modell!

Lite annat kring Trä-D!

Eventuell Färdigmodell av Trä-D. Jag har lämnat en kåpoa på provmålning för en prototyp som ska kunna bli en möjlighet att köpa Trä-D komplett färdig och i princip klar att sättas direkt på en drivning. Vissa delar måste flyttas över från donatorkåpan.... Kåpan är framme hos byggaren och jag återkommer med rapport om resultatet.

"Svenska byglar" - En ny serie med "svenska byglar" är på väg hem till lager. Du kan redan nu lägga en "bevakning" på byglarna i nätbutiken och få besked direkt när de läggs upp i lager.

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: