tisdag 31 maj 2011

Lite ny inriktning på bloggen

Det blev en jämn kamp i frågan om det skulle vara en ren MJ-blogg eller en blandad "hobbyblogg"

Resultatet gav mig ändå ett svar, jag kör vidare med "MJ-nytt" som en ren MJ-blogg, allt som händer inom MJ i butiken kommer jag köra ut här via "MJ-nytt". Även andra "finesser" som har med MJ att göra, som jag tyvärr inte riktigt har hunnit med, kommer ligga kvar här.

Däremot så kommer jag flytta över allt som har med ändringar av öppettider och annat "allmänt" till den andra bloggen, Habo Hobby-bloggen, som har legat vilande i 2-3 månader.

Så nu kör vi igång med ett aningen ändrat upplägg, i grunden är det ganska likt. När det gäller "Frågan" så kommer den uppdateras inom kort, ska bara komma på något att fråga om... Har någon förslag?

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: