måndag 30 maj 2011

Habo Hobby och Nmodell på Facebook

Både Habo Hobby och Nmodell finns på Facebook, det har tills nu varit lite på "sparlåga"...

Men nu har jag ambitionen att öka fokus på att använda Facebook som nyhetskanal. Dels är det en bra kanal att jobba i för mig, samtidigt får man en enkel och rätt snabb feedback-möjlighet.

Exakt hur jag ska jobba där återstår att se, lite "analysarbete" finns att göra. Men helt klart är att jag kommer öka fokus på FB.

Idag finns massor med "kanaler" som Habo Hobby och Nmodell jobbar med: Nyhetsbrev, blogg och nu FB. Det är ytterst tveksamt att jag kommer driva vidare samtliga av dessa "kanaler" i sin exakta nuvarande form. Men alla har sina egna poänger och jag kommer göra vad jag kan för att hitta på saker på samtliga ett bra tag till.

Häng med på våra "kanaler" och håll dig uppdaterad, och klicka gärna "gilla" på våra FB sidor!

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: