onsdag 11 maj 2011

Frågan uppdaterad - nu på allvar!

Denna gång är det en allvarligt menad fråga som handlar om bloggen!

Direkt jätteallvarlig är den väl inte, men Habo Hobby handlar om mer än modelltåg idag och jag vill "situationsanpassa". Denna blogg härstammar från Nmodell och då gällde det bara modelltåg, och oftast bara N-skala. Nu är den lite bredare och tanken jag har är att bredda ytterligare.

Så frågan till er som är aktiva på bloggen är, vore det OK att utöka bloggen med annat än bara modelltåg? Det gäller att lägga in information om t.ex. RC-prylar som kommer till lager eller kanske något om "plastmodeller". Vissa har säkert glädje av att få veta mer då de sysslar med mer än tåg och kanske man kan hitta nya material om man får lite bredare information.

Jag hoppas många av er säger vad ni tycker i denna omröstning! Att bara ha en blog skulle underlätta men jag vill ju inte tappa anhängare på bloggen om MJ då jag tror den fungerar rätt bra idag.

Klicka här - för att rösta!

Förra frågan handlade om digitalisering, slutatsen var att de allra flesta digitaliserar själva men en "inte oansenlig" andel av svaren pekar på att hjälp med digitalisering är önskvärd. Jag ska försöka få bättre flyt i digitaliseringar/reparationer som idag tar på tok för lång tid, klart över "pinsamt länge". Utrymme till förbättring alltså!

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: