torsdag 28 april 2011

Walthers för Maj!

Nu är det dags igen, ny flyer från Walthers betyder ny order på gång!

Klicka här - för Walthers Maj-flyer

Vi beställer som vanligt och denna gång blir det av, lite tunt med beställningar i April så vi höll på den sändningen. Men nu blir det av oavsett hur många som beställer!

Som vanligt, skicka ett mail med ämne: WALTHERSORDER (precis så, stora bokstäver och allt) så hittar jag det lätt. Skriv vad du vill ha med Walthers artikelnummer, antal och det PRIS som gäller i dollar. (Utan de tär det lätt att räkna fel...).
Naturligtvis underlättar en leveransadress.

Jag beställer och hör av mig när varorna finns och skickar ut så fort jag hinner med. Du behöver inte betala förrän du får min orderbekräftelse så slipper vi hantera restorder och liknande.

Välkommen med din order!

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: