fredag 15 april 2011

Massiv utökning av sortimentet

Stora saker kan vara svåra att se, jag ska "peka" lite så ingen missar

Just nu håller jag på att lägga upp ett STORT antal artiklar i nätbutiken som dels tidigare har funnits i butiken men som också är helt nya. Framför allt är det inom "sommarhobby" som jag lägger upp massor med nytt men det dyker upp en hel del även inom modelljärnväg (som jag räknar lite mer som en vintersyssla).

Jag talar om nyheter i alla delar, högt som lågt. Ett exempel är att jag har fått in små fjädrar som en liten sak, i andra änden är att jag kommer introducera modeller från Nitrotek, en engelsk distributör som har "Drop-ship" så är kommer båda nya produkter men också ett nytt leveranssätt (som bara gäller Nitrotek).
Men även för MJ kommer nya saker att dyka upp, Digitrax är en och inom kort hoppas jag även få Peco-leveransen och så till sist även NMJs nya vagnar i H0.

Allt är långt ifrån klart men processen är påbörjad och under påskveckan räknar jag med att lägga upp "det mesta". Vi får se om mina planer håller...

Det är så man blir nästan yr i huvudet, men nu är det drag under galoscherna...

Hälsar,
Anders Ö

1 kommentar:

Bengan sa...

Men vad spännande allt detta låter!
Önskar dig framgång med satsningen :)