tisdag 12 april 2011

Digitrax direkt!

Ännu en mycket god nyhet som det ligger en hel del arbete bakom!

Jag kan nu erbjuda Digitrax produkter direkt från Digitrax utan mellanhänder! Detta innebär att jag kan ge lite bättre priser och lagret kommer att utökas kontinuerligt!

En ny dekoder som finns är deras "ekonomidekoder" för H0 och N-skala, håll utkik i nätbuiken efter den! Jag kan garantera att det mycket väl kan bli den genom tiderna mest privärda dekodern. Priset är nästan för bra för att vara sant... Håll koll som sagt!

Jag håller på att arbeta in Digitrax produkter i nätbutiken. En första leverans är redan hemma! Tyvärr med en del restnoteringar men jag räknar med att det kommer fyllas på skapligt fort. Jag håller på att efterforska beräknade leveranstider...

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: