tisdag 22 november 2011

Walthers för December

Nu har Walthers flyer för December komit ut

Klicka här - för December flyern

Beställningarna från Walthers har stagnerat lite, är det kristiden som slår igenom? Men jag räknar med att skicka en order också under december så skicka in era order så löser vi det.

Novemberordern bör komma inom någon vecka och beroende på intresse för december så avvaktar jag lite med den. Räknar med att skicka den en bit in i december.

Skicka din order till mig via E-post! Ange artikelnummer, pris i USD och antal, skriv "WALTHERSORDER" i ämnesraden OBS, detta är JÄTTEVIKTIGT och underlättar mitt arbete ENORMT. Det är svårt att hitta alla mail i inkorgen som har med Walthers att göra...
Jag arbetar på en alternativ lösning som kommer bli webbaserad, det tar dock lite tid och "grundforskning" för mig.

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: