torsdag 22 september 2011

Walthers Oktoberlista!

Jag fick precis en lista från Walhters med deras erbjudanden för Oktober

Klicka här - för Walthers Oktober flyer

Jag hoppas kunna skicka beställningen runt den 1/10, någon dags eftersläpning, men kom gärna med din order så snabbt du kan!

Vi kör vidare med order via E-post, skriv "WATHERSORDER" i ämnesraden så ökar du effektiviteten för mig och minskar risken att jag ska bomma din order! Ange Walthers artikelnummer, pris i USD och hur många du vill ha så lägger jag en beställning runt den 1/10. Betalning löser vi vid leverans!

Välkommen med din order!
Anders Ö

PS: Jag väntar ännu på förra Walthersordern, det tog lite extra tid pga att jag fick manuellt kolla ordern eftersom en av de bokningar jag hade skickat blev "osäker". Jag räknar med att ha den hos mig inom "dagar".

Inga kommentarer: