måndag 4 april 2011

Mer arbete med DNS ompekning

Nu har förra ändringar slagit igenom och nu går jag på nästa steg

Ni som kommer in till nätbutiken via länken till www.habohobby.se hoppas jag nu har upptäckt att adressen i webläsaren nu faktiskt är www.habohobby.se på alla sidor!
En annan fördel är att man kommer rakt in på sidan utan jobbiga "portalsidor".

Nu kommer jag göra samma ompekning för www.nmodell.se och det kan innebära att ni som kommer till nätbutiken via www.nmodell.se kommer uppleva vissa störnignar de närmaste dygnen. Men var inte oroliga, nu vet jag både hur man gör och att det fungerar!

Det ska ALLTID gå att nå sidorna via antingen www.nmodell.se eller www.habohobby.se.

Jag drar igång DNS ompekningen av www.nmodell.se under dagen...

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: