måndag 21 mars 2011

En komplett hobbybutik

Lite obemärkt så har Nmodells nätbutik sedan den 19 mars blivit EN hobbybutik - Habo Hobby

Lite dålig planering ligger bakom då Habo Hobbys nätbutik stängde "automatiskt" den 19 mars och numera ingår i samma nätbutik som Nmodell.
Ni har säkert sett de nya kategorierna som har dykt upp och jag hoppas det arbete jag har lagt på "tydlighet" är uppenbart.

Nmodell är fortfarande samma, Habo Hobby också, men nu under ett och samma tak både på nätet och i butiken. Det kommer att läggas upp ett starot antal ytterligare artiklar i alla kategorier och jag måste också varna för vissa lagersaldon som kan vara missvisande under kommande 2-3 veckorna.

Nu när Dream-track är avklarat så kommer jag lägga allt krut på att få ordning på nätbutiken så alla hobbyister kan hitta det de söker i nätbutiken!

Jag kommer också lägga upp ett större antal "Beställningsartiklar" då många produkter är svåra och dyra att hålla i lager men som ändå går att leverera på skapligt kort tid!

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: