måndag 7 februari 2011

Trä-D status

Vi har nu blivit lovade leverans av kåpor till Trä-D en längre tid, men det verkar ha gått troll i produktionen

Vår tillverkare har fått problem med materialet, det är gjutplasten till de genomskinliga delarna som spökar och leverans av nytt material är nu beräknat till denna vecka. Så fort material finns på plats komer gjutningarna göras och jag hoppas på att få en leverans inom 2 veckor.

Jag får be om ursökt för förseningen och hoppas ni som väntar på modeller har tålamod ett tag till... Hoppas också på förståelse för att detta är utom min kontroll och inte stämmer vad som hade utlovats tidigare av leverantören när det gäller leveranstid.

Jag försöker omsätta en "produktionsomgång" i taget för att inte tömma kassan för illa men kommer inte invänta omsättning av Trä-D utan går direkt på nästa produkt i listan på chans. Nu är det dags för Tb och Ub modeller som jag räknar med ska kunna levereras ut under slutet på februari, kanske början på mars.

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: