söndag 7 november 2010

Hektisk tid

De senaste två veckorna har kalendern varit full, jag ligger lite efter...

Jag satt idag och grävde lite djupare i min mailbox och inser att jag har missat massor de senaste veckorna. Det har varit hektiska veckor.

På snart två veckor har jag inte varit hemma en enda gång innan 20.00 på kvällen, det har varit mycket på gång. Dessutom har jag haft en hel del arbete med att försöka stabilisera Dream-track inför 2011.

Idag när jag som sagt tog tag i mailen inser jag att jag har misskött mig en smula med kontakter och säkerligen en del med leveranser också. Min övertygelse är att det har flutit på rätt bra ändå, men jag har nog fått lite tunnelseende...

Jag ville meddela detta via bloggen och hoppas på förståelse för att man kan snubbla lite när kalendern blir överfull... Nu ser det lite bättre ut framöver, hoppas hinna ikapp. Men om jag är skyldig er något så räknar jag med att höra av mig inom kort men ni är välkomna att påminna mig...

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: