måndag 1 februari 2010

Walthers order februari!

Vi har ännu inte aviserat vår Walthersorder, men det är medvetet.

Efter den något turbulenta julhelg vi firade hemma så missade jag vissa saker i förra ordern, jag var inte riktigt om-mig och kring-mig. Så därför blev det tvunget att lägga en ny "panik-order" mitt i månaden. Av den anledningen så har vi sträckt ut nästa beställning till Walthers någon vecka, men nu är det dags!

Nästa order till Walthers kommer att skickas 8/2, så vill du beställa något så skicka din order till oss senast 7/2.

Klicka här - för Walthers REA blad för februari.

Som vanligt, maila oss Walthers artikelnummer, antal samt pris i dollar så plockar vi hem för leverans under senare halvan av februari. Dollarkursen ligger idag på en omräkningsfaktor av ca 10:-/USD (dollar+moms + frakt).

Välkommen att handla Walthers från Nmodell!

Hälsar,
Anders Ö

Inga kommentarer: